1.Jaki jest termin realizacji?

Czas wykonania projektu to 2-3 tygodnie.
Jesteśmy firmą produkcyjną i czasami trudno oszacować co do dnia dostawę zamówionego towaru,
 ponieważ wpływają na to różne czynniki typu opóźnienie firm kurierskich, drobne awarie lub opóźnienie w dostawie towaru na co nie mamy wpływu.
Projekty bardziej skomplikowane i większe są szacowane indywidualnie.

2.Czy robicie Państwo otwory montażowe w konstrukcjach?

Tak wszystkie konstrukcje wychodzą już gotowe czyli otwory montażowe są nawiercane w profilu przez co z łatwością można przykręcić blaty zwykłym wkrętem.
Jeśli w projekcie są zaznaczone dodatkowe otwory również je wykonujemy.

3.Jak uruchomić zamówienie?

Są dwa sposoby
- Jeśli wymiary na naszej stronie Państwu odpowiadają po prostu klikacie "KUP TERAZ"
- Jeśli wymiary mają być inne wystarczy zapytać o cenę przez formularz (formularz wyceny znajduje się przy każdym produkcie na karcie produktu) my zrobimy wycenę
Jeśli wycena będzie Państwu odpowiadała wysyłamy końcowy formularz do wypełnienia. Po otrzymaniu wypełnionego formularza przyjmujemy zamówienia i nadajemy mu numer.


3. Jak płacimy za realizację zamówienie?

Produkty wysyłane są za pobraniem (płatność kurierowi) nie pobieramy zaliczek.
W indywidulanych przypadkach możemy ustalić inną formę płatności.
Odstępstwo- duże konstrukcje powyżej 2m wysyłane prywatnymi przewoźnikami płatność po otrzymaniu towaru na konto na podstawie paragonu lub faktury.


3. Zwroty towaru

Towary zakupiony w opcji  "kup teraz" podlegają standardowej ustawie z możliwością zwrotu do 14 dni na koszt kupującego.

Produkty na indywidualne zamówienie (inne wymiary niż na kup teraz) nie podlegają zwrotowi.


4. Odebrałem produkt i jest zniszczony?
Wszystkie paczki należy sprawdzić przy kurierze jeśli produkt jest zniszczony należy spisać protokół szkody i wykonać zdjęcia zniszczonych przedmiotów. Każda przesyłka
jest ubezpieczona ale bez protokołu odszkodowanie nie jest możliwe do uzyskania.

5. Nie spisałem protokołu zniszczenia?

Spisanie protokołu szkody jest obowiązkiem odbierającego przesyłkę w sytuacji kiedy niestety nie widać uszkodzenia na pierwszy rzut oka prosimy o szybkie poinformowanie nas o tym fakcie.
Niestety bez protokoły my nie mamy możliwości dochodzenia swoich praw z ubezpieczenia. Dlatego prosimy o pilnowanie tego szanujmy naszą pracę i wasze pieniądze.

6.Czy wykonujecie produkty na indywidualne zamówienie?

Tak oczywiście. Do wyceny potrzebujemy rysunek (nawet odręczny) z wymiarami i opisem zamawianego produktu na e-maila.


7. Faktury i paragony
Do każdego zamówienia wystawiamy paragon lub fakturę (o chęci otrzymania faktury trzeba poinformować w momencie składania zamówienia)
Paragony i faktury przychodzą drogą e-mailową

8. Zamówiłem produkt ale chce zmienić wymiary czy jest to możliwe?
To zależy na jakim jesteśmy etapie realizacji zamówienia.
1. Tak - jeśli termin jest wczesny i nie zaczęliśmy produkcji (proszę zapytać)
2. Nie - jeśli już przygotowaliśmy półprodukty do produkcji (chyba że klient zapłaci za dotychczas wykonaną pracę)

Prosimy dobrze przemyśleć składane zamówienie i dwa razy sprawdzić wymiary ponieważ wszystkie nasze podstawy to produkt na zamówienie i wkładamy w to swoją prace oraz  pieniądze.

9.Nie odebrałem przesyłki rezygnacja.

Nasze produkty są dużym gabarytem więc koszty przesyłki też są duże, jeżeli klient nie odbierze przesyłki ona wraca do nas przez co
firma kurierska nalicza nam dodatkowe kosztami za powrót, jeżeli klient wcześniej nie poinformował nas o rezygnacji , zmianie adresu , urlopie itd. wtedy ponosi koszty przesyłki
dwustronnej. W nieuzasadnionych przypadkach będzie wystawiana na klienta faktura na pokrycie dodatkowych kosztów.

10.Wymiary i tolerancja
Wszystkie nasze konstrukcje to produkty ręcznie wykonany i nie ma możliwości aby były idealne co do mm wykonane odchył to tolerancja do -0,3 cm.

11.Przyjmowanie zamówień przez telefon lub sms-a.

Nie przyjmujemy zamówień telefonicznie i sms-owo wszystkie zamówienia przyjmujemy na e-maila.

12. Odbiór osobisty
Tak jest możliwy po wcześniejszym umówieniu dnia i godziny odbioru.

13.Kontakt telefoniczny
Możliwy w dni robocze poniedziałek-piątek w godz. 8-16

14. Jak długo czeka się na wycenę?
Zazwyczaj odpowiadamy tego samego dnia.
Jeśli nie dostali Państwo odpowiedzi do końca dnia możliwe że:
-email nie doszedł
-email w spamie
-nasz błąd przeoczenie
Najlepiej wtedy ponowić zapytanie lub skontaktować się telefonicznie (w godz. 8-16)


15. Zamówiłem podstawę chce uzyskać informację o terminie realizacji?
Takiej odpowiedzi możemy udzielić tylko e-mailowo. Telefonicznie w trakcie pracy nie jesteśmy tego w stanie zweryfikować ponieważ pracujemy na warsztacie.
Zapraszamy do kontaktu e-mailowego.

15.Gotowy produkt co to znaczy?

Nasze produkty są gotowe do zamontowania blatu czy półek są malowane (na wybrany przez klienta kolor) oraz mają otwory montażowe.


16.Jakimi kurierem wysyłacie paczki?

Wszystko zależy od gabarytu przesyłki:
Pocztex, DPD, DHL, Geis, Ambro Express

Duże konstrukcje powyżej 2 metrów wysyłamy przewoźnikami prywatnymi.


17.Spawy, spoiny wygląd zewnętrzy produktu.

Wszystkie nasze produkty są wykonane z należytą starannością staramy sie aby wszystkie spawy były wyszlifowanie i wygładzone.
Należy jednak pamiętać że to jest produkt ręcznie wykonany nie jest to produkcja z taśmy produkcyjnej i pewne niedociągnięcia zawsze mogą się zdarzyć.
Profile stalowe posiadają łączenia, na które nie mamy wpływu.

 Zapraszam na naszego bloga tam zamieściliśmy zdjęcia wykończenia naszych produktów.
 

18. Jak poprawnie wpisać wymiary metalowej podstawy do wyceny?